Często zadawane pytania
Niestety nie. Cena obowiązuje wyłącznie w okresie przedsprzedaży i dotyczy tylko zamówień opłaconych w tym okresie (do dnia 15.08.2020 włącznie).
W takiej sytuacji proszę sprawdzić czy podczas dokonywania zakupu/rejestracji konta został wprowadzony prawidłowy adres e-mail. Jeżeli adres jest prawidłowy, proszę napisać do nas na adres kontakt@wyspypamieci.com.pl
Tak, jest taka możliwość. W systemie mamy wprowadzone koszt przesyłek na poszczególne kontynenty. W przypadku trudności ze złożeniem zamówienia prosimy o kontakt drogą mailową (kontakt@wrotapamieci.pl).
Wysyłki poza Polskę realizujemy do wysokości limitów umożliwiających nam rozliczenie transakcji zagranicznych na terenie Polski. Nie muszą Państwo martwić się o wspomniane limity. Po ich przekroczeniu blokujemy możliwość wysyłki poza Polskę.
„Wrota pamięci” przygotowujemy do przekazania operatorowi pocztowemu w ciągu 48 godzin od zaksięgowania płatności. Wyjątek stanowi okres przedsprzedaży, w którym nie realizujemy wysyłek. Zamówienia opłacone w okresie przedsprzedaży zostaną przekazane operatorowi pocztowemu w ciągu dwóch tygodni po zakończeniu okresu przedsprzedaży w kolejności zgodnej z kolejnością otrzymania płatności (począwszy od 16.08.2020r).
„Wrota pamięci” wysyłamy pocztą polską i deklarujemy terminy realizacji wysyłek zgodne z deklaracjami tego operatora pocztowego.
W przypadku jeżeli czas oczekiwania na dostawę wydłuża się prosimy o kontakt drogą elektroniczną (kontakt@wrotapamieci.pl). Wysyłki są rejestrowane i dzięki temu postaramy się ustalić przyczynę opóźnienia we współpracy z operatorem pocztowym.
„Wrota pamięci” wysyłamy jako przesyłki rejestrowane. Śledzenie ich jest możliwe po wprowadzeniu numeru przesyłki do systemu poczty polskiej. Jeżeli są Państwo zainteresowani śledzeniem przesyłki prosimy o zwrócenie się do nas drogą mailową z prośbą o podanie wspomnianego numeru po otrzymaniu automatycznego powiadomienia o zmianie statutu zamówienia z „oczekuje na wysyłkę” na „wysłany”.
Tak. Faktury generują się automatycznie i są wysyłane na podany przez Państwa adres email w momencie zatwierdzenia przez Państwa zamówienia w systemie.
Oczywiście! Napisz do nas na adres kontakt@wrotapamieci.pl i postaramy się udzielić odpowiedzi w ciągu jednego dnia roboczego.
Staramy się aby opisy produktów były wyczerpujące. Jeżeli podane informacje nie są wystarczające prosimy o kontakt (za pomocą formularza kontaktowego bądź drogą mailową), postaramy się udzielić informacji w ciągu jednego dnia roboczego
Gra jest dostępna tylko w internecie. Nie realizujemy dostaw w trybie odbiorów osobistych.
Oczywiście można anulować zamówienie. Do momentu opłacenia zamówienia możesz to zrobić w systemie samodzielnie. Jeśli zamówienie zostało już przez Ciebie opłacone, a nie otrzymałeś jeszcze potwierdzenia otrzymania środków przez nas napisz do nas mail z prośbą o anulowanie zamówienia (kontakt@wrotapamieci.pl) Jeżeli natomiast zostało potwierdzone otrzymanie przez nas środków również napisz do nas e-mail. W przypadku rezygnacji z zamówienia po dokonaniu przez nas przekazania do operatora pocztowego poczekaj na przesyłkę i odeślij ją do nas w nienaruszonym stanie na swój koszt. Zwrot środków nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych po otrzymaniu zwrotu gry w nienaruszonym stanie.
W celu modyfikacji złożonego zamówienia skontaktuj się z nami mailowo. Pamiętaj iż zmiany możliwe są jedynie do momentu nadania przesyłki.
Każdy, kto dokonał zakupów naszej gry, ma prawo do zwrotu towaru zgodnie z obowiązującym przepisami prawa.
Pełna tabela cen wysyłki znajduje się tutaj.
Zamówienia realizowane za pośrednictwem sklepu internetowego muszą zostać opłacone z góry przelewem lub za pośrednictwem szybkich płatności bądź w systemie PayPal.
Nasz sklep oferuje szereg możliwych metod płatności za zamówione towary. Klient ma do wyboru tradycyjny przelew bankowy, szybki przelew elektroniczny Przelewy24.pl, system PayPal.
Każdy, kto dokonał zakupów, ma prawo do reklamacji wadliwego towaru lub do zwrotu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Należy postępować zgodnie z regulaminem sklepu.
Staramy się, aby zapewnić poprawne działanie naszego sklepu internetowego. Na bieżąco usuwamy wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu platformy. Jeśli jednak zdarzy się, że wystąpi jakiś błąd, którego nie wykryliśmy wcześniej skontaktuj się z nami wysyłając informację na ten temat na adres: kontakt@wrotapamieci.pl.
Rejestracja nie jest konieczna. Zachęcamy jednak do założenia konta ze względu na przywilej pierwszeństwa w dostępie do informacji o naszych kolejnych propozycjach.
Po zakończeniu zakupów i złożeniu zamówienia, na wskazany przez Ciebie adres e-mail, zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem wpłynięcia Twojego zamówienia do naszego systemu. Sprawdź czy dane zawarte w mailu są poprawne. W przypadku gdy znajdziesz błąd niezwłocznie poinformuj nas o tym drogą mailową.
Tak, ale tylko pod warunkiem, że towar nie został jeszcze wysłany z naszego sklepu. W trakcie realizacji zamówienia możemy oczekiwać na Twoją wpłatę, wtedy zmiana adresu wysyłki jest możliwa. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami drogą mailową, aby poinformować nas o zmianach. Po otrzymaniu przez Ciebie wiadomości, że Twoja przesyłka jest gotowa do wysłania nie ma możliwości zmiany adresu dostawy.